neděle 10. února 2013

THROWBACK : Random by A #3

RANDOM BY A #3


Tenhle článek má jediný účel, snad na vás přenese něco z té dobré nálady, kterou mám v posledních týdnech. Berte každý den jako by mě být váš poslední. Já jsem se naučila, že tohle jaro je důležité radovat se z každého slunečního paprsku, protože nikdy přesně nevíte, kdy další sluneční den nastane (takže každý oběd v zahradě nebo projížďka na kole získává naprosto nový rozměr). Někdy se ukáže, že neplánovat je to nejlepší, co můžete udělat. A nikdy mě neomrzí překvapovat lidi kolem mě. Užívejte si květen!
Když léto, tak džísku...
...vhodnou obuv....
...a letní jídlo!
No a samozřejmě první ledovou kávu a první letní "mlsání".
Občas to jednoduše chce změnu!
Už to tak trošku vypadá na závislost. Ale ne každá závislost je špatná, to dá rozum.
Člověk může vypustit duši se Zuzkou Light a pak ho někdo pozve , abyste se odpoledne dívali na film... :D
Takhle dělám radost ostatním...
... a takhle zase sobě :)
A protože rozdávání radosti není nikdy dost a já věřím v čokoládové dorty a ručně vyráběné dárky!
Také věřím v nedělní snídaně...
...krásné dny...
... a svoji BFF, i když je až za oceánem!
Můj instagram najdete tady @adina_balin. Užívejte si dokonalý týden! 

Kisses A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za všechny Vaše komentáře, tak jen do toho: