úterý 9. února 2016

Tak na nové začátky....

Zdravím vás, milí přátelé! (po dlouhé odmlce)

Zločinec se vždycky vrací na místo činu. A tak jsem tady. Když jsem postotísícíjedné opět uvažovala o tom, že mám potřebu ve veřejném prostoru sdílet svoje názory, nápady a tak podobně (aneb všechno, co mi přijde na mysl a budu považovat za důležité tím obohatit někoho dalšího). V tomhle zápalu jsem procházale svoje staré blogy a není jich málo.

Až jsem se nakonec zastavila u toho prvního, kterému jsem se více věnovala. A který mi taky přinesl nejvíce zážitků a napadlo mě, proč nenavázat tady. Takže se vracím. O poznání starší - tenhle blog vznikal v roce 2009, což už je pár let pod pseudonymem ABNY ON HEELS. Vracím se snad nejen o těch pár let starší, ale snad trošku zkušenější, snad moudřejší po těch pár životních eskapádách.

Ale hlavně doufám, že vás blog bude bavit tak jako v minulosti. Bude to trochu jiné, protože já sama jsem se hodně změnila. Budeme trochu méně mluvit o módě, i když krásné oblékání je pro mě pořád hodně důležité. Budeme víc mluvit o psychické pohodě (protože to jsem v posledních letech ne vždycky úplně byla, budu s vámi sdílet tipy na to, co dělat a kam zajít (protože život bychom si měli užívat), budu s vámi sdílet svoje názory na cvičení a zdravý životní styl (protože za tu dobu se ze mě, světe div se, stala fitness trenérka), budu se s vámi dělit o recepty (protože mě neuvěřitelně baví vařit zdravě).

A zůstávám Vaše A.

xx

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za všechny Vaše komentáře, tak jen do toho: